We zijn er om te helpen.

Zijn er veranderingen in mijn facturering nadat mijn site is geüpgraded naar Vista x Wix?

Omdat de upgrade naar Vista x Wix veel beter is dan je huidige website, is er een kleine prijsverhoging. Als het goed is, heb je een e-mail ontvangen waarin deze wijziging met verdere informatie wordt toegelicht.

Nadat je site geüpgraded is, krijg je zelfs de kans om de nieuwe Vista x Wix-bouwer te ervaren tegen dezelfde prijs als je bestaande Vista-pakket, afhankelijk van je factureringscyclus. 

Maandelijkse klanten

  • Maandelijkse klanten kunnen Vista x Wix gedurende minstens een maand gebruiken tegen hun huidige Vista-prijs (Een extra factureringscyclus).
  • Bij dede tweede factureringscyclus wordt je factuur verhoogd tot de nieuwe prijs die vermeld staat in de e-mail die je ontvangen hebt.

Jaarlijkse klanten

  • Jaarlijkse klanten betalen de Vista x Wix-prijs vanaf de volgende verlenging van hun factuur. (Als je factuur binnen 30 dagen van je upgrade is, wordt het nog een jaar verlengd tegen de oude prijs)

Let op: Klanten die naar Vista x Wix geüpgraded zijn, komen niet in aanmerking voor terugbetaling gedurende 14 dagen. 

Als je niet tevreden bent met je geüpgradede pakket en prijs, neem dan contact met ons op zodat we een oplossing kunnen zoeken. Er zijn ook opties beschikbaar zijn om je pakket te downgraden of je account te annuleren. 

In ons Helpcentrum vind je gerelateerde artikelen met meer informatie over de Vista x Wix-upgrade.