Spekkeltje onder de coating
12 mrt 2025 | Jeanet R. |
Verified Buyer
Antwoorden van klantenservice van VistaPrint:
Bedankt voor je 3-sterren productreview voor de wandposter die je hebt besteld bij Vistaprint. Uit je review begrijpen wij dat de eerste versie perfect is afgedrukt, totdat de coating eraf wreef op de dag dat je deze ging ophangen. We begrijpen dat je hierover contact hebt opgenomen met onze klantenservice en er een vervangende wandposter is opgestuurd. Het spijt ons te vernemen dat deze vervangende wandposters met defect is ontvangen, maar je desondanks hier erg blij mee bent en de afdrukkleuren prachtig zijn en de matte coating een fantastische uitstraling geeft. We zijn blij dit te lezen.
De foto van het spikkeltje hebben we intern doorgestuurd naar ons kwaliteitsteam. Ook heb ik het ontwerp van de wandposter gecontroleerd met de PDF drukproef (https://www.vistaprint.nl/klantenservice/help/360052259371). Op deze drukproef PDF, zie ik hetzelfde spikkeltje zitten als op de foto. Middels een kopie van de wandposter, heb ik de afbeelding bijgesneden, zodat dit spikkeltje de volgende keer niet zichtbaar is. Dit aangepaste ontwerp staat in jouw ontwerpen opgeslagen met de naam VPKB. Mocht je verdere vragen hebben, vernemen wij deze graag als antwoord op deze e-mail.