We zijn er om te helpen.

Vista x Wix: Site-upgradeprogramma veelgestelde vragen

We hebben gemerkt dat sommigen van jullie informatie zoeken over oudere domeinproducten en -services die eerder op onze website werden aangeboden. We hebben een speciale externe FAQ gemaakt waar je antwoorden kunt vinden op al je vragen over ons eerdere domeinaanbod. 

Site-upgradeprogramma

Waarom is mijn VistaPrint-website geüpgraded naar een Wix-website?

Vista x Wix biedt een betere ervaring, meer functies en veel krachtige mogelijkheden om je te helpen je bedrijf te laten groeien. Het is veel beter dan ons vorige websiteaanbod, dus hebben we een overstap gemaakt om je een betere klantervaring te bieden.

 

Betaal ik nu VistaPrint of Wix voor mijn websiteabonnement?

Je blijft VistaPrint betalen voor je websiteabonnement. Je kunt je abonnement vinden en beheren in je account onder Mijn abonnementen.

 

Wat gebeurt er als ik problemen heb met mijn gemigreerde website? 

Als je problemen ondervindt met je website als gevolg van de migratie, neem dan contact met ons op.

 

Heeft mijn [Vistaprint] website een upgrade nodig?

Toen we met de VistaPrint-websitebouwer stopten, zijn al onze klanten met een VistaPrint-website geüpgraded naar ons nieuwe Vista x Wix-platform. 

 

Waarom is de prijs van mijn websiteabonnement verhoogd?

Als je niet tevreden bent met de nieuwe prijs, neem dan contact met ons op om de opties voor downgraden naar een ander abonnement te bespreken. Vista x Wix biedt zelfs de mogelijkheid om gratis een website te beheren.

 

Ik was klant van WEBS.com. Wat gebeurt er met mijn factuur nu ik gemigreerd ben naar Vista x Wix en ik elke twee jaar een factuur kreeg? Je bent omgezet naar jaarlijkse facturering. Je volgende factuur komt wanneer je vorige 2-jarige abonnement afloopt.

Domeinen en verhuizing naar Hover en Exact Hosting

Waarom is mijn domein en/of mailbox verhuisd naar het bedrijf Hover of Exact Hosting? 

VistaPrint heeft besloten om de domeinen en mailboxen van onze klanten over te dragen aan de bedrijven Hover en Exact Hosting, omdat zij leiders zijn in hun branche en gespecialiseerd zijn in domeinen en mailboxen. 

Waar kan ik vinden wie nu mijn domeinnaam host? 

Je kunt je domein zoeken via deze links:

Beheert Hover of Exact Hosting nu mijn domein- en/of mailboxabonnement?

Ja, Hover of Exact Hosting beheert je abonnement voor je domein en/of je mailboxen. 

 

Wat gebeurt er als mijn domein offline gaat? Wat betekent dat?

Als je een foutmelding krijgt wanneer je je website probeert te openen, is je domein mogelijk offline en moet je contact opnemen met je registrar om het probleem op te lossen.

  1. Als je domein is geregistreerd bij Hover, neem dan contact op met de ondersteuning van Hover.
  2. Als je domein is geregistreerd bij Exact Hosting, neem dan contact op met de ondersteuning van Exact Hosting.
  3. Als je domein is geregistreerd bij een andere registrar (zoals GoDaddy, Domains by Vista x Wix of SquareSpace), neem dan contact op met de ondersteuning van je registrar.

 

Hoe voeg ik mijn betaalmethode toe aan Hover of Exact Hosting?
Hoe kom ik in contact met Hover of Exact Hosting?
  • Hover: De ondersteuning van Hover is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. Ga naar hun helpcentrumpagina voor meer informatie
  • Exact Hosting: De ondersteuning van Exact is beschikbaar via chat en e-mail

 

In welke talen is de ondersteuning van Hover en Exact Hosting beschikbaar?
  • Telefonische ondersteuning is alleen beschikbaar in het Engels
  • Chat en e-mail is beschikbaar in andere talen

 

Moet ik mijn domein en/of mailboxen bij Hover of Exact Hosting houden?

Nee, je hoeft je domein of mailboxen niet bij Hover of Exact Hosting te houden. Je kunt ervoor kiezen om je domeinen/mailboxen te verhuizen naar een ander bedrijf van je keuze, inclusief Vista x Wix. Neem contact op met Hover of Exact Hosting voor hulp bij het verhuizen van je domein/mailboxen.