Ik zou dit product weer kopen.
26 jun. 2023 | John
Reactie van de klantenservice van Vistaprint:
Hoi John, Helemaal top! We zijn erg blij dat het bord volledig aan je wensen voldoet. Dankjewel dat je dit met ons wilde delen.
Wijs de weg in je werkruimte met duidelijke (en toch stijlvolle) borden. Doorzichtige en semi-transparante opties en een eenvoudige manier om je ontwerp te uploaden. Details bekijken
Geïnteresseerd in een elegante manier om je bedrijfsnaam en logo in een kantoor of winkel te laten zien? Dan zijn bedrukte acryl borden misschien wel precies wat je zoekt. Deze gepersonaliseerde bedrijfsborden zijn gemaakt van lichtgewicht, breukbestendig polymeer en zijn makkelijk te maken en te gebruiken. Je kunt kiezen uit glasachtig doorzichtig materiaal of een semi-transparante versie die het licht verstrooit. Welke stijl ook bij jouw bedrijf past, onze slijtvaste bedrukking zorgt dat je bord de tand des tijds kan doorstaan.
Klaar om te beginnen? Upload je afbeelding in hoge resolutie, voeg eventuele extra‘s toe en selecteer de opties die je wilt. Wij zorgen er dan voor dat je prachtig afgewerkte borden ontvangt, klaar om op te vallen.
26 jun. 2023 | John
Reactie van de klantenservice van Vistaprint:
Hoi John, Helemaal top! We zijn erg blij dat het bord volledig aan je wensen voldoet. Dankjewel dat je dit met ons wilde delen.
4 mei 2023 | dayronommen
Reactie van de klantenservice van Vistaprint:
Beste Dayron, Het spijt ons zeer dat het acrylbord niet naar wens is ontvangen. We zijn inmiddels intern een onderzoek gestart en zullen je via je e-mailadres op de hoogte houden. We hopen snel een oplossing te vinden. We wensen je voor nu nog een fijne dag!
23 aug. 2021 | Diane156
Reactie van de klantenservice van Vistaprint:
Goedemiddag Diana, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat kleur niet is geworden wat u ervan had verwacht. Wij staan voor onze 100% tevredenheidsgarantie en lossen dit graag voor u op. U heeft dan ook een gemiste oproep en e-mail van mij ontvangen waarin ik u een passende oplossing bied. Hopelijk is deze oplossing ook naar uw tevredenheid en ik wens u een fijne dag toe!
28 nov. 2020 | helmy
18 aug. 2020 | Francis Vos
Reactie van de klantenservice van Vistaprint:
Beste Francis, Wat vervelend om te moeten lezen dat u het door u ontvangen acrylbord beschouwd als een totale miskoop. Mijn excuses dan ook dat het niet zo is binnengekomen als dat u had verwacht. Wij zouden graag met u in contact komen en willen kijken hoe wij dit samen kunnen oplossen. Zou u ons kunnen contacteren via [email protected] o.v.v. uw account- of bestelnummer? Alvast bedankt, wij helpen u graag!