Ik heb mijn gesprek met Wix gemist, hoe kan ik een nieuwe afspraak maken?
Als je een probleem hebt dat door een escalatie van ons team is doorverwezen naar de Wix-klantenservice en je hebt het gesprek gemist, volg dan onderstaande instructies om een nieuwe afspraak te maken.
Stap 1:
Er wordt een e-mail naar je mailbox gestuurd met de melding dat Wix heeft geprobeerd je te bellen, maar dat dit niet is gelukt. De mail bevat ook een link naar de chatbot die je moet gebruiken om een terugbelverzoek in te dienen.
Stap 2:
Je wordt naar de Wix-bot geleid en vervolgens moet je inloggen.
Stap 3:
Vul je e-mailadres en wachtwoord voor VistaPrint in.
Stap 4:
Selecteer uit de lijst het onderwerp dat je probleem samenvat.
De chatbot zal aanvullende vragen stellen om je probleem op de juiste manier door te sturen.
Stap 5:
De bot zal een Wix-artikel voorstellen dat kan helpen bij het probleem. Typ Nee om in contact te komen met een Wix-specialist.
Stap 6:
Je lijst met websites verschijnt. Selecteer de website waar je hulp bij nodig hebt.
Stap 7:
Als je een nieuwe afspraak wilt maken, selecteer dan Nu terugbellen. Vanwege SLA kan het 24 uur duren voordat je wordt teruggebeld.
Stap 8:
Beschrijf je probleem wat gedetailleerder om extra context te bieden. Je kunt ook schermafbeeldingen toevoegen.
Stap 9:
Selecteer Terugbelverzoek nu indienen om het terugbelverzoek te verzenden.
Stap 10:
Voeg je telefoonnummer toe en je verzoek is ingediend. Een Wix-medewerker belt je binnen 24 uur.
Klik hier als je hulp nodig hebt.