Verder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, meestal wel. Zolang je artikel niet is verzonden, kun je verzoeken om het te annuleren. Wij zullen ons best doen om je artikel te annuleren, maar het indienen van een annuleringsverzoek garandeert niet dat je artikel ook echt geannuleerd wordt.

Opmerking: momenteel moet je elk artikel apart annuleren.

  1. Klik op Mijn Account > Mijn bestellingen en nabestellen. (Als je nog niet bent ingelogd, wordt je gevraagd dat te doen.)
  2. Klik op Bestelgegevens naast de bestelling met het artikel dat je wilt annuleren.
  3. De pagina Bestelgegevens wordt weergegeven. Klik op Annuleren voor het artikel dat je wilt annuleren.
  4. Klik op Annuleer mijn artikel in het venster Annuleringsverzoek.
  5. Er verschijnt een pop-upvenster waarin wordt aangegeven dat we je bestelling proberen te annuleren. Klik op Sluiten.
  6. Herhaal de procedure voor elk artikel dat je wilt annuleren.

Als een artikel geannuleerd is: 

  • Het bedrag van het artikel wordt terugbetaald via de gebruikte betaalwijze.
    Opmerking: Als de betaling nog niet verwerkt is, annuleren we de kosten.
  • Je ontvangt een e-mail met informatie over de terugbetaling.
  • Je bestelgeschiedenis wordt bijgewerkt:
    • Er verschijnt 'Geannuleerd' naast het artikel dat geannuleerd is.
    • De knop Annuleren wordt grijs weergegeven.

Je ontvangt 2 e-mails tijdens de verwerking van je annuleringsverzoek:

  • 'Belangrijke informatie over je bestelling' geeft aan dat we je annuleringsverzoek ontvangen hebben.
  • 'Update annulering' geeft aan dat je artikel geannuleerd is.