Het verhaal dat jou uniek maakt

De Vistaprint pitch-challenge is jouw kans om een korte, overtuigende video te maken over wat jij te bieden hebt als bedrijf en wat jou uniek maakt. De 9 beste pitchers worden beloond met een geldprijs van 5000 euro en marketingmateriaal ter waarde van 500 euro.

Met de kracht van jouw pitch, ons marketingmateriaal en wat geld voor een extra boost helpen we jou een blijvende indruk te maken.
Zo doe je mee
 Met je deelname ga je akkoord met ons privacybeleid en de voorwaarden van het programma, naast de algemene voorwaarden van Typeform.

Wie kan meedoen aan de wedstrijd?

Om mee te doen, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Een bedrijf hebben met maximaal 10 werknemers of een eenmanszaak (zzp'er).
  • Als bedrijf geregistreerd staan in het land van deelname
  • Met je deelname ga je akkoord met ons privacybeleid en de voorwaarden van het programma, naast de algemene voorwaarden van Typeform

Ideeën en tips

We hebben een aantal handige tips voor je verzameld om je marketing naar een hoger niveau te tillen. Bekijk ze hieronder en bereid je voor om een pitch als een pro te houden.

Zo kiezen we de winnaar

We zoeken unieke presentaties die op een duidelijke, overtuigende en boeiende manier worden verteld. Een interne jury van Vistaprint kent de beurs toe op basis van de volgende criteria:

  • De videopitch legt het wat, hoe en waarom van je bedrijf op een unieke en boeiende manier uit en overtuigt de jury dat jouw product of dienst het best is.
  • De video wordt gedeeld op een openbaar Instagram-, Facebook- of YouTube-account. Op Instagram moet de video als een post of via de reels-functie worden geplaatst, @vistaprint taggen en de hashtag #vistapitch gebruiken
  • Stories worden op geen van de kanalen geaccepteerd.
  • Een interne Vistaprint-jury bekijkt alle video's en kent de 9 meest overtuigende pitchers een geldprijs van 5000 euro en marketingmateriaal ter waarde van 500 euro toe.

Veelgestelde vragen

V: Wat zijn de vereisten?
A: Om mee te doen aan de Vistaprint pitch-challenge moet je:
1. Het aanmeldingsformulier invullen
2. Een videopitch van 30-60 seconden maken die het wat, hoe en waarom van je bedrijf op een unieke en boeiende manier uitlegt en de jury ervan overtuigt dat jouw product of dienst het best is.
3. De video op je openbare social media-account delen en daarbij @vistaprint taggen en de hashtag #vistapitch gebruiken
Dit zijn de social media-kanalen die je kunt gebruiken: Instagram (berichtpublicatie of in de reel), Facebook (bericht op de tijdlijn) en YouTube (openbare video). Merk op dat je Instagram Stories en Facebook Stories niet kunt gebruiken, omdat die na 24 uur verdwijnen.


V: Wat kun je winnen?

A: De beurs bestaat uit een geldprijs van 5000 euro en Vistaprint-marketingmateriaal ter waarde van 500 euro.


V: Hoeveel prijzen zijn er beschikbaar?
A: Er worden 9 winnaars geselecteerd.


V: Kan ik meedoen als mijn bedrijf in een ander land geregistreerd staat?
A: Deze wedstrijd wordt georganiseerd in Spanje, Italië, Nederland en België. Alleen bedrijven die in een van deze landen geregistreerd staan, kunnen meedoen.


V: Wanneer kan ik me inschrijven?
A: De inschrijvingen openen op 20 september en sluiten op 5 oktober.

V: Kan ik meedoen als ik zzp'er ben?
A: Ja, de wedstrijd is bedoeld voor zzp'ers en eigenaren van kleine bedrijven met maximaal 10 werknemers.


V: Waarvoor mag de beurs gebruikt worden?
A: De beurs van € 5000 is een eenmalige betaling van ongeoormerkt geld, die moet worden gebruikt voor bedrijfsdoeleinden (het betalen van rekeningen, je bedrijf online zetten etc.).


V: Is de beurs belastingvrij?
A: Nee, het geld is niet belastingvrij. Het is de verantwoordelijkheid van het bedrijf om de financiële donatie als inkomsten op te geven en de relevante belastingen te betalen.


V: Wanneer en hoe worden de winnaars aangekondigd?
A: Vistaprint neemt uiterlijk begin november via e-mail contact op met de geselecteerde winnaars. Controleer goed of je contactgegevens kloppen.