Veelgestelde vragen over het coronavirus – document voor klanten

De maatregelen zijn in elk land anders. Kan ik nog producten bestellen en bezorgd krijgen? 

  • De diensten van Vistaprint blijven over de hele wereld actief en ons team blijft samenwerken met externe bezorgdiensten om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en op tijd wordt bezorgd.

Welke maatregelen nemen jullie om je medewerkers veilig te houden?

  • De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers is onze hoogste prioriteit. Elke locatie moet rekening houden met plaatselijke omstandigheden. We volgen de aanwijzingen van de autoriteiten op en nemen actief stappen om het risico op besmetting van teamleden op elke locatie te minimaliseren. We evalueren continu welke extra stappen nodig zijn om de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers te beschermen.
  • Voor locaties waar medewerkers van ons op locatie moeten zijn om hun werk te doen, hebben we strengere schoonmaak-, desinfectie- en andere gezondheidsprotocollen.

Wordt de service aan Vistaprint-klanten stopgezet?

  • We hebben geen problemen met de productie en slechts heel weinig problemen vanwege beperkingen op het gebied van de bezorging. Wat is de impact van een tijdelijke sluiting van een fabriek of klantenserviceafdeling?
  • Als wereldwijd bedrijf hebben we indien nodig de mogelijkheid om de productie en klantenservice te verplaatsen naar gebieden waar geen infecties zijn.

Gaan jullie er vanuit dat de productieketen wordt stopgezet?

  • We gaan er niet vanuit dat de productieketen wordt stopgezet. Onze productieketen blijft solide en we hebben nog voor maandenlang grondstoffen op voorraad.

Handige links voor ondernemers:

RIVM: www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden

Rijksoverheid: www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/veelgestelde-vragen-over-coronavirus-voor-werkgevers

Kamer van Koophandel: www.kvk.nl/corona/