ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

We begrijpen dat het vervelend is als je bestelling wordt geannuleerd en daarom helpen we je graag. Er zijn verschillende redenen waarom een bestelling kan worden geannuleerd en we willen ervoor zorgen dat je over alle informatie beschikt die je nodig hebt om het probleem op te lossen.
Dit zijn de meest voorkomende redenen voor het annuleren van bestellingen:

  • Mislukte betaling: je betaalwijze kan geweigerd zijn vanwege een niet-geverifieerde betaling, onjuiste kaartgegevens of beperkingen van je financiële instelling. Zorg dat je betalingsgegevens correct en actueel zijn.
  • Ongepaste content: bestellingen die expliciete, aanstootgevende of ongepaste afbeeldingen of tekst bevatten die in strijd zijn met onze richtlijnen, worden niet verwerkt.
  • Schendingen van auteursrechten: als je ontwerp auteursrechtelijk beschermd materiaal bevat zonder de juiste toestemming, kunnen we je bestelling niet in behandeling nemen.
  • Overtreding van de gebruiksvoorwaarden: bestellingen met content die in strijd is met onze gebruiksvoorwaarden.
  • Niet op voorraad: de artikelen die je besteld hebt, waren mogelijk niet meer beschikbaar nadat je bestelling geplaatst is.

Denk je dat je bestelling ten onrechte geannuleerd is? Geen probleem, we staat hier klaar om je te helpen.

Hoe krijg ik meer informatie over de annulering van mijn bestelling?

Als je bestelling onverwacht is geannuleerd, zullen we je daarover zo snel mogelijk per e-mail informeren, zodat je eventuele wijzigingen kunt aanbrengen. Je kunt ook meer gedetailleerde informatie over je geannuleerde bestelling bekijken door deze stappen te volgen:

  1. Log in op je account: ga naar de VistaPrint-website en log in op je account.
  2. Ga naar Mijn bestellingen: klik rechtsboven op Mijn account en selecteer Mijn bestellingen en nabestellen in het vervolgkeuzemenu.
  3. Zoek de geannuleerde bestelling op: zoek de geannuleerde bestelling op in Mijn bestellingen.
  4. Bekijk de reden voor annulering: je ziet een informatiepictogram naast de bestelstatus. Klik op het informatiepictogram om de specifieke reden voor de annulering te bekijken.

Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, dan staat onze klantenservice voor je klaar. Neem gerust contact met ons op.

Kies je land

  • Nederland