ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Mijn pakket is zoek, wat moet ik doen?

We begrijpen hoe frustrerend het is als je pakket is gemarkeerd als bezorgd maar niet ontvangen is, onderweg zoek is geraakt of naar het verkeerde adres is gestuurd. Hieronder staan stappen waarmee je het probleem snel en efficiënt kunt oplossen.

  1. Volg je bestelling: Controleer de trackinggegevens om te zien of je pakket is bezorgd of nog onderweg is.
  2. Kijk rond je woning: Controleer minder voor de hand liggende bezorgplekken zoals de achterdeur, de veranda, de garage of je buren.
  3. Verifieer verzendgegevens: Controleer of het verzendadres en de bestelgegevens correct zijn.
  4. Neem contact op met de bezorgdienst: Neem voor meer informatie contact op met de bezorgdienst. Daarvoor heb je je trackingnummer nodig. De bezorgdienst kan specifieke informatie geven over de bezorging of over vertragingen door weersomstandigheden, feestdagen of grote drukte.

Als je deze stappen hebt gevolgd en je pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan voor meer hulp contact op met onze klantenservice.

Kies je land

  • Nederland