ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?
Laatst herzien 23 oktober 2025

Voor ons is het allerbelangrijkst dat jij tevreden bent. Als je niet tevreden bent met je bestelling, raden we je aan onze procedure voor hulp bij bestellingen te volgen. Dat is de snelste manier om je probleem te beschrijven en direct hulp te krijgen vanuit ons Helpcentrum.  

Volg deze stappen om de procedure voor hulp bij bestellingen te gebruiken:

  1. Ga in het Helpcentrum naar het gedeelte Heb je hulp nodig met een recente bestelling? Begin dan hier

Opmerking: je moet inloggen om bestellingen te bekijken.

  1. Selecteer een bestelling: als je al bent ingelogd, kun je een bestelling selecteren. Klik vervolgens op Vraag hulp bij deze bestelling.

  2. Selecteer een actie: kies uit de opties Ik wil om hulp vragen bij mijn bestelling.
     

  3. Selecteer de betreffende producten: Geef aan op welke producten in je bestelling het probleem betrekking heeft. Als het om de hele bestelling gaat, vink je het vakje Alle producten selecteren aan.

  4. Beschrijf het probleem: selecteer een probleem uit het vervolgkeuzemenu (bijvoorbeeld ik ben niet tevreden over het product). Afhankelijk van je selectie kun je mogelijk een specifieker probleem kiezen. Je kunt ook meerdere problemen tegelijk selecteren en een gedetailleerde beschrijving geven.

  5. Upload afbeeldingen: Je kunt maximaal 4 foto's uploaden waarop het product en het probleem te zien zijn. Dit helpt ons bij de beoordeling.

  6. Controleer de gegevens: controleer of alle gegevens van je verzoek correct zijn. Klik op Doorgaan naar volgende stap.

  7. Selecteer een contactmethode: kies hoe je wilt dat onze klantenservice op je verzoek reageert. Mogelijke opties zijn terugbellen, live chat of e-mail.

  8. Bevestiging: je krijgt een bevestigingsvenster te zien waarin staat dat we je verzoek hebben ontvangen. Na het indienen van je verzoek ontvang je ook een bevestigingsmail.


 

Welke contactmethode je ook kiest, onze medewerkers van de klantenservice zien dat je verzoek via de procedure voor hulp bij bestellingen is binnengekomen en hebben toegang tot informatie die je hebt verstrekt. We zullen je verzoek beoordelen en doorgaans binnen 24 uur reageren.

 

Maak live verbinding met de klantenservice

Hulp nodig?

Waar je ook aan werkt, wij hebben iemand die je van ontwerp tot drukwerk kan helpen.

Contact Us - Multiple channels available

Kies je land

  • Nederland