We doen er alles aan om je bestelling op het beloofde tijdstip te leveren.
Als de leverdatum verstreken is en je je bestelling nog niet ontvangen hebt, vul dan je gegevens in via onze procedure voor hulp bij bestellingen. We zullen ons uiterste best doen om het probleem op te lossen.
Volg deze stappen om hulp aan te vragen:
-
Ga in het Helpcentrum naar het gedeelte Heb je hulp nodig met een recente bestelling? Begin dan hier.
Opmerking: je moet inloggen om bestellingen te bekijken.
-
Selecteer een bestelling: als je al bent ingelogd, kun je een bestelling selecteren. Klik vervolgens op Vraag hulp bij deze bestelling.
-
Selecteer een actie: kies uit de opties Ik wil om hulp vragen bij mijn bestelling.
-
Selecteer de betreffende producten: geef aan welke producten in je bestelling ontbreken of niet zijn ontvangen. Als het om de hele bestelling gaat, vink je het vakje Alle producten selecteren aan.
-
Beschrijf het probleem: selecteer een probleem uit het vervolgkeuzemenu (bijvoorbeeld Producten zijn te laat, ontbreken of zijn niet correct). Afhankelijk van je selectie kun je mogelijk een specifieker probleem kiezen. Je kunt ook meerdere problemen tegelijk selecteren en een gedetailleerde beschrijving geven.
-
Upload afbeeldingen: als je je pakket niet hebt ontvangen, kun je maximaal 4 foto's of screenshots uploaden om ons te helpen bij het onderzoek. Denk bijvoorbeeld aan je orderbevestiging, je verzendbevestiging of andere relevante informatie. Dat helpt ons om je zaak effectiever te beoordelen.
-
Controleer de gegevens: controleer of alle gegevens van je verzoek correct zijn. Klik op Doorgaan naar volgende stap.
-
Selecteer een contactmethode: kies hoe je wilt dat onze klantenservice op je verzoek reageert. Mogelijke opties zijn terugbellen, live chat of e-mail.
Bevestiging: je krijgt een bevestigingsvenster te zien waarin staat dat we je verzoek hebben ontvangen. Na het indienen van je verzoek ontvang je ook een bevestigingsmail.