Zo kies je het beste lettertype voor je visitekaartje
Stel je de situatie eens voor: Je opent een tekstdocument en typt daarin de naam van je bedrijf. Tegen de […]
Welke informatie moet er op je visitekaartje staan?
Na het lezen van dit artikel begrijp je: Welke informatie je op je kaartje moet zetten Hoe je je contactgegevens […]
Vijf goede manieren om je klantenservice te verbeteren
Een positieve en behulpzame klantenservice kan veel goodwill en loyaliteit bij je klanten creëren, maar hoe garandeer je dat iedereen […]
Bekijk onze 6 tips voor duurzame klantrelaties.
Zaken doen draait om mensenkennis, de frustraties, wensen en behoeften van anderen begrijpen en daar op inspelen. Daarom is netwerken, […]
Zo win – of verlies – je klantvertrouwen
Nu online beoordelingen steeds populairder worden en klanten eindeloos veel keuzemogelijkheden hebben, wordt het opbouwen van de geloofwaardigheid van je […]
Zo laat je nieuwe klanten je producten uitproberen (en geweldig vinden)
Als zelfstandig ondernemer zorg je er ongetwijfeld voor dat je producten en diensten van hoge kwaliteit zijn en misschien zelfs […]