Bedrijfsadvies


Zo kies je het beste lettertype voor je visitekaartje

Zo kies je het beste lettertype voor je visitekaartje

Stel je de situatie eens voor: Je opent een tekstdocument en typt daarin de naam van je bedrijf. Tegen de […]

Wat moet er op een visitekaartje staan

Welke informatie moet er op je visitekaartje staan?

Na het lezen van dit artikel begrijp je: Welke informatie je op je kaartje moet zetten Hoe je je contactgegevens […]

Vijf goede manieren om je klantenservice te verbeteren

Een positieve en behulpzame klantenservice kan veel goodwill en loyaliteit bij je klanten creëren, maar hoe garandeer je dat iedereen […]

Bekijk onze 6 tips voor duurzame klantrelaties.

Zaken doen draait om mensenkennis, de frustraties, wensen en behoeften van anderen begrijpen en daar op inspelen. Daarom is netwerken, […]

Zo win – of verlies – je klantvertrouwen

Nu online beoordelingen steeds populairder worden en klanten eindeloos veel keuzemogelijkheden hebben, wordt het opbouwen van de geloofwaardigheid van je […]

Zo laat je nieuwe klanten je producten uitproberen (en geweldig vinden)

Als zelfstandig ondernemer zorg je er ongetwijfeld voor dat je producten en diensten van hoge kwaliteit zijn en misschien zelfs […]