Bedrijfsadvies


Wat we hebben geleerd: medewerkers aannemen en personeel hebben

Medewerkers aannemen is een enorme stap voor een ondernemer. Toen je besloot om voor jezelf te beginnen, deed je waarschijnlijk […]

De 6 pilaren van een effectieve elevatorpitch

WAT JE ZULT LEREN? Als een ondernemer is het vaak moeilijk om snel samen te vatten wat je precies doet. […]

Een woordenlijst met brandingtermen die elke ondernemer moet kennen

Als je een eigen bedrijf hebt, heb je vat wel eens van de term ‘branding’ gehoord. Maar er zijn nog […]

Zo creëer je merkconsistentie online en offline

Imago is alles bij het maken van een goede zakelijke indruk. Aangezien steeds meer mensen online gaan om nieuwe bedrijven […]

Redenen om kleding met je merk erop te dragen

Als je geloofwaardig wilt overkomen overkomen, spreekt het vanzelf dat je er netjes en professioneel uit wilt zien. Maar als […]

Bouw een merk op dat volgers trekt

Mensen houden van leuke spulletjes, of dat nou een trui van hun favoriete brouwerij is of een bedrukte draagtas van […]

8 verkooptips voor je webwinkel

We vroegen Tristan LeBreton, creative director bij 99designs van Vista, om tips voor het maken van een website die je optimaal […]

Zo ontwerp je een folder in 8 stappen

Klaar om het folderontwerp voor je onderneming naar een hoger niveau te tillen? Je bent tenslotte trots op wat je […]

jouw kersthandboek voor 2021

Jouw Kersthandboek voor 2021 Kerstmarketingtips voor jouw onderneming in 2021 Bereid je voor op de feestdagen met de kerstvoorbereidingsgids van […]

9 ondernemers die denken geen website nodig te hebben

9 ondernemers die denken geen website nodig te hebben (en waarom ze ongelijk hebben)

Als je een manier zoekt om uit te breiden en nieuwe klanten te vinden, dan wordt het tijd om serieus […]

De etiquette van visitekaartjes: 6 praktische tips

De etiquette van visitekaartjes – 6 praktische tips

Wist je dat je maar ongeveer zeven seconden nodig hebt om iemand bij een eerste ontmoeting te beoordelen? Precies. Je […]

Wat klanten geweldig en verschrikkelijk vinden aan een visitekaartje

Wat klanten geweldig en verschrikkelijk vinden aan een visitekaartje

In een tijdperk dat steeds digitaler wordt, vragen mensen zich wel eens af of visitekaartjes ondertussen niet een beetje ouderwets […]

Zo kies je het beste lettertype voor je visitekaartje

Zo kies je het beste lettertype voor je visitekaartje

Stel je de situatie eens voor: Je opent een tekstdocument en typt daarin de naam van je bedrijf. Tegen de […]

Wat moet er op een visitekaartje staan

Welke informatie moet er op je visitekaartje staan?

Na het lezen van dit artikel begrijp je: Welke informatie je op je kaartje moet zetten Hoe je je contactgegevens […]

Vijf goede manieren om je klantenservice te verbeteren

Een positieve en behulpzame klantenservice kan veel goodwill en loyaliteit bij je klanten creëren, maar hoe garandeer je dat iedereen […]

Bekijk onze 6 tips voor duurzame klantrelaties.

Zaken doen draait om mensenkennis, de frustraties, wensen en behoeften van anderen begrijpen en daar op inspelen. Daarom is netwerken, […]

Zo win – of verlies – je klantvertrouwen

Nu online beoordelingen steeds populairder worden en klanten eindeloos veel keuzemogelijkheden hebben, wordt het opbouwen van de geloofwaardigheid van je […]

Zo laat je nieuwe klanten je producten uitproberen (en geweldig vinden)

Als zelfstandig ondernemer zorg je er ongetwijfeld voor dat je producten en diensten van hoge kwaliteit zijn en misschien zelfs […]