ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Waar is de rest?

  

 

Het is mogelijk dat je meerdere pakketten ontvangt, ook al heb je alles tegelijk besteld. Dat kan gebeuren als:

  • de bestelling meerdere producten of veel artikelen bevat;

  • de bestelling producten met verschillende levertijden bevat.

Door producten apart te verzenden, kunnen we ze sneller leveren en zorgen we ervoor dat elk pakket een voor jou en het bezorgteam hanteerbaar formaat heeft.

 

Als je de trackinginformatie voor alle pakketten hebt gecontroleerd en nog steeds denkt dat een deel van je bestelling ontbreekt, kun je dit probleem melden via onze procedure voor hulp bij bestellingen. Op die manier word je door het proces geleid om de nodige gegevens te verstrekken, zodat onze klantenservice je kan helpen. 

 

Volg de volgende stappen om een probleem met je bestelling te melden:

  1. Ga in het Helpcentrum naar het gedeelte 'Heb je hulp nodig met een recente bestelling? Begin dan hier.' Je moet mogelijk inloggen om bestellingen te bekijken.



  2. Selecteer een actie: kies uit de opties Ik wil om hulp vragen bij mijn bestelling.


  3. Selecteer de betreffende producten: geef aan welke producten in je bestelling ontbreken of niet zijn ontvangen. Als het de hele bestelling betreft, vink je het vakje Alle producten selecteren aan.


  4. Beschrijf het probleem: selecteer een probleem uit het vervolgkeuzemenu (bijvoorbeeld Producten zijn te laat, ontbreken of zijn niet correct). Afhankelijk van je selectie kun je mogelijk een specifieker probleem kiezen. Je kunt ook meerdere problemen tegelijk selecteren en een gedetailleerde beschrijving geven.


  5. Upload afbeeldingen: Je kunt maximaal 4 foto's uploaden waarop het product en het probleem te zien zijn. 



  6. Controleer de gegevens: controleer of alle gegevens van je verzoek correct zijn. Klik op Doorgaan naar volgende stap.


  7. Selecteer een contactmethode: kies hoe je wilt dat onze klantenservice op je verzoek reageert. Mogelijke opties zijn live chat of e-mail zijn.


  8. Bevestiging: je krijgt een bevestigingsvenster te zien waarin staat dat we je verzoek hebben ontvangen. Na het indienen van je verzoek ontvang je ook een bevestigingsmail.

 

 

Kies je land

  • Nederland