ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je artikel niet is verzonden, kun je meestal verzoeken om het te annuleren. Hoewel we zullen proberen je artikel te annuleren, garandeert het indienen van een annuleringsverzoek niet dat het ook echt geannuleerd wordt. 

We raden je aan de hulp bij het annuleren van een bestelling te gebruiken. Daarmee kun je eenvoudige problemen zelf oplossen en voor ingewikkeldere kwesties makkelijk hulp vragen aan onze specialisten.

 

Volg deze stappen om je bestelling via het bestelproces te annuleren:

  1. Ga in het Helpcentrum naar het gedeelte Heb je hulp nodig met een recente bestelling? Begin dan hier

Opmerking: je moet inloggen om je bestellingen te bekijken.





  1. Selecteer een bestelling: als je al bent ingelogd, kun je een bestelling selecteren.

  2. Ik wil mijn bestelling annuleren: selecteer Ik wil mijn bestelling annuleren uit de weergegeven opties.

  3. Selecteer producten om te annuleren: je wordt gevraagd om aan te geven welke producten je wilt annuleren. Als je de hele bestelling wilt annuleren, vink je het vakje Alle producten selecteren aan.

  4. Selecteer een vergoedingsmethode: Kies je gewenste oplossing: Vista-winkelkrediet (winkeltegoed) of Terugbetaling en klik vervolgens op Doorgaan naar de volgende stap.

  5. Controleren en indienen: Controleer of alle gegevens van je verzoek correct zijn. Klik op Verzoek indienen.

  6. Bevestiging: er wordt een bevestigingsscherm getoond dat aangeeft dat je verzoek ingediend is. Als de bestelling kan worden geannuleerd, ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail.

 

 

 

Je ontvangt 3 e-mails tijdens de verwerking van je annuleringsverzoek:

  1. "Update bestelling: annuleringsverzoek ontvangen" geeft aan dat we je annuleringsverzoek hebben ontvangen. 

  2. "Update bestelling: je artikelen zijn geannuleerd" geeft aan dat de annulering van je artikelen gelukt is. 

  3. "Update bestelling: je terugbetaling is onderweg" geeft aan dat je terugbetaling uitgevoerd is. 

 

Extra tip:

De knop Annuleren wordt mogelijk niet weergegeven als:

  • je artikel al verzonden of eerder geannuleerd is;

  • de bestelling betaald is met een tegoed;

  • de bestelling al terugbetaald is;

  • dit type product niet kan worden geannuleerd.

Kies je land

  • Nederland