ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Hoe voeg ik een medewerker (ontwerper) toe aan mijn Vista x Wix-site?

Volg onderstaande instructies om een medewerker (ontwerper) toegang te geven tot je Vista x Wix-site om ontwerpwijzigingen door te voeren:

  1. Log in op je account op de VistaPrint-website.
  2. Ga na het inloggen met je muis naar Mijn account in de rechterbovenhoek.
  3. Klik op Mijn digitale marketing.
  4. Klik in de Vista x Wix-websitekaart op Beheren. (Je bevindt je nu op de beheerpagina van je Vista x Wix-website.)
  5. Klik in het linkerpaneel op Instellingen.
  6. Ga op de beheerpagina van je website naar Rollen en machtigingen.
  7. Klik op Mensen uitnodigen.
  8. Voer het e-mailadres [email protected] in.
  9. Selecteer de rol Websitebeheerder.
  10. Klik op Uitnodiging verzenden.

Er wordt dan een e-mail gestuurd naar de medewerker (ontwerper) en je krijgt bericht zodra deze de uitnodiging heeft geaccepteerd. 

In ons Helpcentrum vind je gerelateerde artikelen met meer informatie over de Vista x Wix-upgrade.

En als je problemen hebt met het toevoegen van een medewerker, kun je hier contact met ons opnemen. 

Kies je land

  • Nederland