ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Hoe voeg ik een medewerker (ontwerper) toe aan mijn Vista x Wix-site?
Laatst herzien 30 augustus 2024

Volg onderstaande instructies om een medewerker (ontwerper) toegang te geven tot je Vista x Wix-site om ontwerpwijzigingen door te voeren:

  1. Log in op je account op de VistaPrint-website.
  2. Ga na het inloggen met je muis naar Mijn account in de rechterbovenhoek.
  3. Klik op Mijn digitale marketing.
  4. Klik in de Vista x Wix-websitekaart op Beheren. (Je bevindt je nu op de beheerpagina van je Vista x Wix-website.)
  5. Klik in het linkerpaneel op Instellingen.
  6. Ga op de beheerpagina van je website naar Rollen en machtigingen.
  7. Klik op Mensen uitnodigen.
  8. Voer het e-mailadres [email protected] in.
  9. Selecteer de rol Websitebeheerder.
  10. Klik op Uitnodiging verzenden.

Er wordt dan een e-mail gestuurd naar de medewerker (ontwerper) en je krijgt bericht zodra deze de uitnodiging heeft geaccepteerd. 

In ons Helpcentrum vind je gerelateerde artikelen met meer informatie over de Vista x Wix-upgrade.

En als je problemen hebt met het toevoegen van een medewerker, kun je hier contact met ons opnemen. 

Maak live verbinding met de klantenservice

Hulp nodig?

Waar je ook aan werkt, wij hebben iemand die je van ontwerp tot drukwerk kan helpen.

Contact Us - Multiple channels available

Kies je land

  • Nederland