ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

Nadat je bestelling verwerkt is, wordt er een verzendlabel aangemaakt en een trackingnummer toegewezen. De trackinginformatie wordt om een aantal redenen echter mogelijk niet onmiddellijk weergegeven:

  • Het pakket is nog niet opgehaald: soms wordt het etiket gegenereerd voordat de bezorgdienst je pakket fysiek ophaalt.
  • De bezorgdienst heeft het nog niet gescand: zelfs als het pakket is opgehaald, wordt de trackinginformatie pas bijgewerkt als het is gescand in het sorteercentrum van de bezorgdienst.

Daardoor kan het tot 24 uur duren voordat updates op de website van de bezorgdienst verschijnen.

Wat kan ik doen?

Als je je trackingnummer minder dan 24 uur geleden hebt ontvangen:

  • Het kan even kan duren voordat de bezorgdienst het pakket heeft gescand en de trackinginformatie heeft bijgewerkt. Je pakket is waarschijnlijk onderweg naar de bezorgdienst of wacht nog op de eerste scan.

Als tracking na meer dan 24 uur nog niet beschikbaar is:

  • Je kunt rechtstreeks contact opnemen met de bezorgdienst voor de laatste update.
  • Of neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Kies je land

  • Nederland