We begrijpen dat het vervelend is als een promocode of waardebon niet werkt zoals verwacht. We doen ons best om duidelijke foutmeldingen te geven, maar soms is wat extra hulp nodig. Laten we samen veelvoorkomende problemen met promocodes oplossen:
- Typfouten: voer de code zorgvuldig opnieuw in. Om mogelijke fouten te voorkomen, kun je de code ook kopiëren en plakken uit de e-mail die je hebt ontvangen.
- Spaties: promocodes zijn enkelvoudige tekenreeksen zonder spaties. Zorg dat er geen spaties voor, na of in de code staan.
- Verwisseling van tekens: promocodes kunnen een combinatie van letters en cijfers bevatten. Ze zijn niet hoofdlettergevoelig, maar sommige tekens lijken veel op elkaar. Bijvoorbeeld: 0 (nul) en O (letter O).
- Vervaldatum: promocodes hebben een vervaldatum. Als je de foutmelding 'De code die je hebt ingevoerd is niet meer geldig' krijgt, is de promo niet meer beschikbaar.
- Eén code per bestelling: je kunt per bestelling slechts één promocode gebruiken. Als je al een geldige code hebt gebruikt, krijg je een foutmelding als je nog een code probeert te gebruiken. We behouden de eerste geldige code.
- Algemene voorwaarden: promocodes hebben vaak specifieke vereisten, zoals een minimaal aankoopbedrag, toepasbaarheid op specifieke producten of beperkingen voor eenmalig gebruik. Lees de promotiedetails zorgvuldig door en zoek naar de link 'Algemene voorwaarden'.
Controleer voordat je je aankoop afrondt of de korting is toegepast en of de uiteindelijke prijs klopt.
Als je deze stappen hebt geprobeerd en je promotiecode nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. We lossen het probleem graag voor je op.