ToegankelijkheidVerder naar hoofdinhoud

We zijn er om te helpen.

Waarom kan mijn product niet verzonden worden?
Laatst herzien 30 augustus 2024

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Bijvoorbeeld:

  • Het adres bevindt zich op een afgelegen locatie
  • Het e-mailadres is onjuist

Dit zijn enkele dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen:

  • Controleer of het adres correct in ingetypt.
  • Probeer een alternatief adres (zoals een zakelijke adres in plaats van een privéadres of omgekeerd).
  • Controleer of de postcode onlangs gewijzigd is. Wijzigingen in de populatie of de hoeveelheid post kunnen leiden tot wijzigingen in de postcodes, die mogelijk nog niet in onze systemen zijn verwerkt. Als de postcode onlangs gewijzigd is, probeer het dan met de 'oude' postcode.

Maak live verbinding met de klantenservice

Hulp nodig?

Waar je ook aan werkt, wij hebben iemand die je van ontwerp tot drukwerk kan helpen.

Contact Us - Multiple channels available

Kies je land

  • Nederland