Een logo kiezen voor je bedrijf
Als kleine ondernemer begrijp je dat opvallen en een goede eerste indruk maken belangrijk zijn. Een herkenbaar, opvallend logo helpt […]
Hoe je merkkleuren kiest aan de hand van kleurentheorie
Kleurentheorie kan een belangrijke rol spelen in de branding voor je bedrijf. Kleuren hebben betekenis en de kleuren die je […]
De psychologie van kleur
Sally Augustin, PhD Kleuren kiezen voor je onderneming kan lastig zijn. Welke brengen de juiste boodschap over? Welke bepalen de […]
Onze klanten delen hun tips om alles uit stickers en etiketten te halen.
Of je nu reclame maakt in een winkel, op een markt of online, de presentatie van je producten spreekt boekdelen […]
Waar je aan moet denken als je begint op sociale media
Met de opkomst van sociale media is informatie verspreiden over jouw kleine bedrijf nog nooit zo makkelijk of snel geweest. […]
Zo verzin je een bedrijfsnaam
Passie. Energie. Moed. Dat heb je nodig om een nieuw bedrijf te beginnen. Je hebt een sterk idee voor een […]
Redenen om kleding met je merk erop te dragen
Als je geloofwaardig wilt overkomen overkomen, spreekt het vanzelf dat je er netjes en professioneel uit wilt zien. Maar als […]
Begrippenlijst branding
Als je ooit hebt gezocht naar informatie over het ‘creëren van een look voor je bedrijf’ of het ‘ontwikkelen van […]
Je merk opnieuw ontwerpen in 10 eenvoudige stappen
Toen je je bedrijf begon, heb je waarschijnlijk snel een logo, een paar visitekaartjes en een handvol folders gemaakt. Maar […]
Zorg voor een perfecte pitch – richt je op deze vijf elementen
Pitchen is een belangrijke manier om nieuwe klanten aan te trekken en je bedrijf te laten groeien. Maar zou je, […]