Zo gebruik je de achterkant van visitekaartjes: 11 creatieve ideeën
Je visitekaartje bevat veel essentiële informatie over je bedrijf. Je logo moet in de schijnwerpers staan op de voorkant van […]
10 gouden regels voor het ontwerpen van je visitekaartje
Bereid je ontwerp zorgvuldig voor, zodat je visitekaartje een professionele uitstraling heeft, vertrouwen wekt en je bedrijf onderscheidt van anderen. […]
De Vistaprint gids voor het ontwerpen van borden en spandoeken
Als het gaat om het trekken van aandacht voor je bedrijf, zijn borden een goede manier om je boodschap over […]
Haal het meeste uit je marketingmateriaal
Doe een uitspraak Je gedrukte materiaal heeft maar heel even de tijd om de aandacht van je lezer te trekken. […]
Hoe maak je een spandoek voor je bedrijf?
Als je reclame wilt maken voor je bedrijf, moet je eerst zorgen dat je de aandacht van voorbijgangers hebt. Spandoeken […]
Tips om je folder speciaal te maken
Folders zijn ideaal om wat te vertellen over je bedrijf. Of je nu wat meer informatie wil geven over je […]
Gids voor visuele verkoop
Als je een fysieke winkel hebt, is de uitspraak ‘in de etalage zetten’ heel toepasselijk. Je etalage is dé plek […]