Loading...

Standaard ansichtkaarten

Nieuwe opties
Tover een klein stukje papier om tot een veelzijdige marketingtool. Bekijk volledig aanpasbare sjablonen en een gemakkelijke manier om je ontwerp te uploaden.
Details bekijken
Loading options


Laat van je horen met bedrukte, standaard ansichtkaarten.

  • NIEUW: Meer papiersoorten beschikbaar
  • Keuze uit 5 formaten
  • Keuze uit verschillende papiersoorten
  • Standaard of premium gewicht
  • Afwerking met spot-UV beschikbaar, alleen op premium mat papier
  • Keuze uit 2 soorten hoeken
  • Dubbelzijdig drukwerk mogelijk

Veelzijdig en efficiënt

Als je reclame voor je bedrijf wilt maken, kom je met een kleine, bedrukte ansichtkaart al een heel eind. Je kunt dit handige product op allerlei manieren gebruiken: direct-mailcampagnes, bij een bestelling te steken, voor straatmarketing en nog veel meer. Geef (potentiële) klanten alle informatie in een handig zakformaat, of je nu een speciaal evenement organiseert of reclame maakt voor je online winkel.

Eenvoudig en opvallend

Zakelijke postkaarten zijn een onmisbare marketingtool. Het is een populaire manier om een persoonlijke, maar professionele uitstraling aan je marketing te geven. Je hebt keuze uit diverse aanpasbare opties zoals papiersoort, gewicht, soort hoeken en formaat om een postkaart te maken die in de smaak zal vallen bij de ontvangers.

Makkelijk te ontwerpen

Klaar om te beginnen met ontwerpen? Je kunt ansichtkaarten drukken met een volledig aanpasbaar sjabloon uit ons assortiment. We hebben zelfs opties voor specifieke branches en evenementen. (Heb je een kant-en-klaar ontwerp dat je wilt gebruiken? Gebruik dan onze upload-optie.) Als je een favoriet ontwerp gevonden hebt, kun je het verder aanpassen met jouw informatie en de opties kiezen die het beste bij je passen. Wij zorgen er dan voor dat je prachtige postkaarten ontvangt, klaar om indruk te maken.

VistaPrint biedt ontwerpsjablonen voor Standaard ansichtkaarten in allerlei stijlen.
Een stapel ansichtkaarten met reclame voor een restaurant.

Klantbeoordelingen

Write a Review
Verdeling beoordelingen

Beoordeeld door 495 klanten

Tevreden

4 sep 2025 | Pieter L. | Verified Buyer
Zoals gewoonlijk ontving ik ook deze keer weer een prima product. Volgende keer bestel ik ze weer daar.

Mooie print.

3 sep 2025 | erwin m. | Verified Buyer
Ziet er keurig uit, zoals we bedoeld hebben.

Perfect zoals al vele jaren.

3 sep 2025 | Oksana B. | Verified Buyer
Perfect zoals al vele jaren.

Fantastisch

2 sep 2025 | ronald w. | Verified Buyer
Een dikke 10 Snelle en perfecte levering

Alles goed

2 sep 2025 | Frank V. | Verified Buyer
Hele mooie kaartjes.

Beoordelingen worden weergegeven 1-5

Werk met een ontwerper

Laat ons het ontwerp maken

Je hoeft niet meer te gissen hoe het eruit komt te zien. Wij nemen het volledige ontwerpproces voor onze rekening, van het brainstormen over ideeën tot het leveren van de bestanden in je account.

Bannerafbeelding ontwerpdiensten

Veelgestelde vragen

Sport-UV is een techniek om specifieke letters of afbeeldingen op papier een verhoogd, driedimensionaal effect te geven. Dit proces resulteert in opvallende ontwerpen waarbij je kunt kiezen welke elementen eruit springen, vooral bij onze postkaarten met folie-reliëfdruk.

Is spot-UV hetzelfde als verhoogde print? Ja, het soort drukwerk dat we gebruiken wordt ook wel verhoogde print genoemd.

Je kunt deze afwerking toepassen op maximaal 25% van de voorkant van je postkaart. Het enige waar je rekening mee moet houden bij het toepassen van spot-UV, is dat het zich binnen de veiligheidsmarge moet bevinden (aangegeven met een stippellijn in de ontwerpstudio).

In sjablonen zijn de verhoogde gedeeltes vooraf gedefinieerd en kunnen niet gewijzigd worden. Als je een eigen ontwerp uploadt, ben je flexibeler in het selecteren van verhoogde gedeeltes. Dat kun je doen in onze ontwerpstudio of door ons team gedetailleerde instructies te geven. Ontwerpelementen van de sjabloon behouden hun afwerking. Je kunt geen afwerking toevoegen als je je logo of andere elementen opneemt in een sjabloon. Maar je kunt wel afwerkingen van tekstvelden verwijderen.

Standaard hoeken geven ansichtkaarten een traditionele look. De strakke hoeken van 90 graden hebben een klassieke, elegante uitstraling en ze zijn erg geschikt voor straatmarketing en direct-mailcampagnes. Onze kaarten met ronde hoeken passen goed bij ontwerpen die een moderne of zachtere stijl hebben. Bovendien zijn ze een goede optie om bij pakketjes te stoppen.

Ja. Eerst kies je het formaat, de papiersoort en hoeveelheid, daarna kun je je kant-en-klare ontwerp uploaden. We accepteren de volgende bestandsindelingen: .pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc en .ppt.

Onze glossy en matte papiersoorten zijn aan beide kanten gecoat, maar ons natuurpapier niet. Je kunt op al deze papiersoorten schrijven, maar voor het beste effect raden we je aan voor natuurpapier te kiezen.

Het mooie van een goed ontworpen postkaart is dat je hem op allerlei manieren kunt inzetten. Je kunt bijvoorbeeld kaarten afdrukken om bij een aankoop in de tas te stoppen, als coupons en om uit te delen op straat.

Ja, er zijn een paar dingen die je in gedachten kunt houden tijdens het ontwerpen.

  • Houd het simpel. Onthoud dat postkaarten klein zijn en dat een hoop ingewikkelde informatie de ontvanger kan overweldigen. Bedenk wat de belangrijkste dingen zijn die je aan de klant wilt laten weten en focus daarop. Zet duidelijk aan tot actie en zet er de URL van je website, je telefoonnummer of adres op, zodat mensen weten waar ze meer informatie kunnen vinden als je geïnteresseerd zijn.
  • Maak de kaart opvallend met een foto of logo. De kans is groot dat je ansichtkaart concurrentie heeft van ander promotiemateriaal: in de brievenbus, op een prikbord en zelfs binnen je bedrijf. Felle kleuren, een afbeelding van goede kwaliteit en je logo kunnen helpen om de kaart op te laten vallen.
  • Zorg voor een samenhangende look. Je kunt eenvoudig je gekozen lettertype, logo en kleuren gebruiken om andere marketingproducten te maken met dezelfde look, zoals visitekaartjes, borden, spandoeken en nog veel meer. Met een paar bij elkaar passende producten ben je al goed op weg om een herkenbaar, professioneel merk neer te zetten.