We hebben vaste, lage verzendkosten geïntroduceerd.
Je weet exact hoeveel de verzending zal kosten, ongeacht het aantal artikelen in je bestelling. Kies eenvoudig één van onderstaande levertijden en ga naar de betaalpagina.
EU Shipping

Snelheid Levertijd Prijs
De snelste verzendoptie 2 werkdagen €14,99
Express+ 3 werkdagen €9,99
Standaard
5 werkdagen €5,99
Economy 10 werkdagen €4,99


De levertijden zijn inclusief verwerken, drukken, verpakken en verzenden en gelden voor bestellingen die vóór middernacht geplaatst zijn. Voor bestellingen die na middernacht afgerond zijn, wordt uitgegaan van de volgende werkdag als dag van bestelling.



Uitzonderingen

Houd er rekening mee dat voor de volgende producten altijd specifieke levertijden gelden:

  • Fotoboeken: 5 & 10 werkdagen
  • Promotionele Producten: 7-15 werkdagen (afhankelijk van de bestelde producten en het afleveradres)
  • Tassen: 9-11 werkdagen
  • Adresstickers: 5-10 werkdagen
  • Proefpakketten: 5 & 10 werkdagen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling altijd volgen. De enige uitzondering hierop zijn bestellingen die naar een postbus worden verzonden.

Ontvang ik volginformatie? Waar vind ik die?
Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de bezorgmethode, de geschatte bezorgdatum en andere details waarmee je je bestelling kunt volgen (indien beschikbaar). Je kunt ook naar je eerdere bestellingen gaan om de gegevens op te zoeken waarmee je je bestelling kunt volgen.

Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?

Dat hangt af van de levertijd die je kiest. Welke bezorgdienst we voor je bestelling gebruiken, hangt af van een aantal factoren, zoals gekochte producten, verzendadres, grootte/gewicht van de bestelling en de gekozen levertijd.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle leveringen worden normaal gesproken bezorgd op maandag tot en met vrijdag tijdens normale werktijden. Slecht weer en vertragingen bij de bezorgdienst zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar als je bestelling er niet op tijd is, dan ben jij niet tevreden en zijn wij dat ook niet. Neem contact met ons op en dan zorgen we dat het in orde komt.

Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat kan ik daaraan doen?
Pakketten worden dagelijks voor 18:00 uur in jouw tijdzone bezorgd. Als het nog geen 18:00 uur is, kun je in Mijn bestellingen onder Mijn Account informatie vinden waarmee je je je bestelling kunt volgen. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen, dan helpen we je graag verder.