Loading...

Ansichtkaarten en reclamedrukwerk

Versterk de boodschap van je bedrijf met bedrukte promotionele hand-outs.

De basis

Trek de aandacht met tijdloze indelingen die een blijvende indruk maken.
Ansichtkaarten
Deel belangrijke informatie (en meer) met dit tijdloze product.
 
Flyers en folders
Laat je boodschap opvallen met duidelijke, professionele hand-outs.
 
Folders
Geef je verhaal de ruimte met een compacte, gevouwen indeling.
 
Ansichtkaartmagneten
Zorg dat je boodschap blijft hangen.
 

Ansichtkaarten voor elk type bedrijf

Op zoek naar iets specifieks? Bekijk dan deze trendy sjablonen voor ansichtkaarten voor populaire branches.

Frisse ideeën voor hand-outs

Denk outside the box met nieuwe, creatieve manieren om je boodschap over te brengen.

Flyers voor elk type bedrijf

Op zoek naar iets specifieks? Bekijk dan deze trendy sjablonen voor flyers voor populaire branches.

Gerelateerde producten

Val op met een uniek, voordelig ontwerp

Geef je project een professionele afwerking. Vul een kort opdrachtformulier in en ontvang binnen 24 uur concepten van onze interne ontwerper.

Ontwerp flyers, ansichtkaarten en hand-outs die je boodschap en je merk onder de aandacht brengen.

Wil je de zichtbaarheid van je merk vergroten en nieuwe gezichten aantrekken? Je kunt je bedrijf een boost geven met bedrukt marketingmateriaal. Bij VistaPrint begrijpen we wat een uitdaging het kan zijn om je restaurant, bar of boetiek te promoten. Daarom helpen we je graag om van je te laten horen en de aandacht te krijgen die je bedrijf verdient, tijdens vergaderingen, vakbeurzen, evenementen en nog veel meer. Als je wilt opvallen tussen de vele concurrenten, dan zit je bij ons goed, bijvoorbeeld met opvallende flyers en ansichtkaarten of handige boekenleggers en deurhangers.

Bekijk onze uitgebreide selectie ontwerpen voor specifieke branches en pas ze aan jouw bedrijf aan. Of je nu ansichtkaarten of een informatief boekje maakt, ons ontwerpteam kan je bij elke stap helpen.

Veelgestelde vragen

Ja. Als je een kant-en-klaar ontwerp hebt, kun je dat uploaden nadat je het formaat, de vouwwijze en de papieroptie gekozen hebt. We accepteren de volgende bestandsindelingen: .jpg, .jpeg, .bmp, .png, .gif, .heic, .tif, .tiff, .pdf, .psd, .ai, .ait, .ppt en .pptx.

Ja, er zijn een paar dingen die je in gedachten kunt houden tijdens het ontwerpen.

  • Houd het ontwerp simpel. Onthoud dat ansichtkaarten klein zijn en dat een hoop ingewikkelde informatie de ontvanger kan overweldigen. Bedenk wat de belangrijkste dingen zijn die je aan de klant wilt laten weten en focus daarop. Als je de interesse van klanten gewekt hebt, is het belangrijk dat ze weten waar ze meer informatie kunnen vinden. Zet er daarom altijd de URL van een website, een telefoonnummer of adres op.

  • Val op met foto's of een logo. De kans is groot dat je ansichtkaart concurrentie heeft van ander promotiemateriaal: in de brievenbus, op een prikbord en zelfs binnen je bedrijf. Opvallende kleuren, een afbeelding van goede kwaliteit of je logo kunnen helpen om de aandacht te trekken.

  • Creëer een consistente look. Je kunt eenvoudig je gekozen lettertype, logo en kleuren gebruiken om andere marketingproducten te maken met dezelfde look, zoals visitekaartjes, borden, spandoeken en nog veel meer. Met een paar bij elkaar passende producten ben je al goed op weg om een herkenbaar, professioneel merk neer te zetten.

Flyers bestaan vaak uit een enkel vel papier dat aan een of beide kanten bedrukt is en wordt gebruikt om informatie te geven over een evenement, product, service of aanbieding. Ze worden vaak persoonlijk uitgedeeld of op prikborden gehangen.

Folders worden gemaakt door een groter vel papier tot meerdere pagina's te vouwen. Ze zijn beschikbaar in verschillende formaten, afhankelijk van de gewenste opmaak, en worden gebruikt om gedetailleerdere informatie te geven over een product, service of evenement. Ze kunnen worden gebruikt als brochures, menukaarten of informatieve gidsen.

Ansichtkaarten worden gedrukt op dik papier en hebben aan een kant een lege ruimte waar je een bericht en het adres van de ontvanger op kunt schrijven. Ze zijn meestal kleiner dan flyers en folders en worden voornamelijk gebruikt om per post korte berichten of groeten te sturen. Ze kunnen ook gebruikt worden voor promotionele doeleinden, zoals het aankondigen van een uitverkoop of het aanbieden van een korting.