Jazeker, dat kan als je je volgende bestelling plaatst.
Maak je geen zorgen als je al een bestelling hebt geplaatst met een fout in het factuuradres. Als je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, betekent dit dat de fout geen invloed heeft gehad op de verwerking van je bestelling. Maar als je het adres helemaal wilt veranderen, kun je contact met ons opnemen, dan zullen wij het voor je veranderen.
Je privacy is erg belangrijk voor ons. Ter bescherming van je factuurgegevens is ons factuursysteem volledig geautomatiseerd. Dat betekent dat je je factuurgegevens niet kunnen wijzigen nadat je eenmaal een bestelling hebt geplaatst. Maar bij het plaatsen van je volgende bestelling kun je de gegevens bijwerken op de betaalpagina.
- Klik in je winkelwagentje op Betaalpagina.
- De Bezorgpagina wordt weergegeven. Kies je bezorgadres en bezorgmethode.
- Klik op Doorgaan naar betaalwijze.
- Klik in het gedeelte Factuuradres op Bewerken om het factuuradres te bewerken.
- Werk het factuuradres bij en klik op Dit adres gebruiken.
- Ga verder met de betaalprocedure.
Onze klantenservice werkt je factuuradres graag bij voor je bestelling, zolang de bestelling geen digitale producten bevat (bijvoorbeeld websiteabonnementen of ontwerpdiensten). Deze beperking is ingesteld omdat het wijzigen van het factuuradres mogelijk kan leiden tot gewijzigde belastingverplichtingen voor digitale bestellingen.
Nadat een factuuradres is bijgewerkt, wordt het nieuwe factuuradres vermeld op alle btw-facturen die aan die bestelling zijn gekoppeld.